пʼятниця, 25 січня 2013 р.

Українське диво техніки: велосипеди з кулькових ручок


   У Запоріжжі 28-річний хлопець з підручних матеріалів збирає мініатюрні велосипеди.
   Тарас Тимченко використовує для створення своїх міні-шедеврів стрижні від кулькових ручок, дріт, шестерінки від годин, пластмасу. Все це зварюється разом міні-зварюванням, оздоблюється, а на виході виходить практично повна копія велосипеда.



«Я проста людина, як і всі. Але мені завжди хотілося займатися чимось незвичайним, здивувати оточуючих. Так і почав робити міні-байки. Перший зробив майже два роки тому. Він лежав у мене без діла, а потім я його подарував одному. Йому байк дуже сподобався, і я вирішив продовжувати. Щоб ускладнити завдання, взяв один з відомих брендів. Я навіть не очікував, що у мене так добре вийде », - розповідає Тарас.
До слова, хлопець захоплюється екстремальними велодісціплінамі, так що його хобі не випадково.
Зараз у його колекції чотири байка. «Найнеприємніше, це коли рама вже майже зібрана, і тут ти розумієш, що не та геометрія. І доводиться починати практично з самого початку. Але так було тільки з першими велосипедами. Зараз же все по-іншому: дивишся на раму, вивчаєш, і в голові сам собою план зборки вже вимальовується покроково. Кожна деталь проходить заміри, тести, багато разів збирається-розбирається, підточується, зайве зрізається », - розповідає умілець, додавши при цьому, що весь процес займає близько 20 годин.
Фото: 061.ua Ева Лионова



Немає коментарів:

Дописати коментар