вівторок, 22 січня 2013 р.

Білявки ха-ха

На судовому засіданні суддя задає питання блондинці:
- Чому Ви отруїли ваших сусідів? 
- Мені продавець сказав, що тарганів треба труїти разом із сусідами.
))))))))))))))))
Одна білявка запитує иншу:
 - Про що ти мрієш?
 - Я мрію про те, що якось разом зустріну фею, яка подарить мені сто тисяч долорів…
 - А чому не мільйон? 
 - На, мільйон — це нереяльно.
))))))))))))))))
Дівчинка-білявку, що потопала, витягують на берег; підбігає мамочка й кричить: 
- От зараз би втопилася й рибу на дні годувала.
Дівчинка-білявка: 
- Чим!?
))))))))))))))))



Одна білявка дає иншій круглий предмет. 
- Ой, граната! 
- Та не бійся, вона ручна.
))))))))))))))))
Дві білявки: — А ти знаєш, що цього року Новий рік припадає на п’ятницю?! 
- Ой. Лише б не п’ятниця 13-те.
))))))))))))))))
Чоловік - дружині-блондинці:
- Ти стала багато часу і грошей витрачати на перукарню.
- А що робити? Багато хто закидає, що в мене не все гаразд з головою.
))))))))))))))))
От всі кажуть, що блондинки не дури. Моя дружина була брюнеткою, вчора вранці перефарбувалася в блондинку, а ввечері улаштувала скандал – звідки в ліжку чорні волоски?!
))))))))))))))))
Дві блондинки у душі:
- Передай мені, будь-ласка, шампунь.
- Так у тебе в руці ціла банка.
- Так це для сухого волосся, а я своє вже намочила
))))))))))))))))
Дві блондинки розв’язують кросворд:
- Як писати: Іран чи Ірак?
- Та так і так кажуть...
))))))))))))))))
- Хто складає анекдоти про блондинок? 
- Брюнетки. Самотніми зимовими вечорами.
))))))))))))))))
- Що робити якщо в тебе кинула гранату білявка?
- Висмикнути чеку й кинути назад!

Немає коментарів:

Дописати коментар