середа, 23 січня 2013 р.

Притча про щастя та мудрого кота

Старий мудрий кіт лежал на травичці і грівся  на сонечку. 
Тут мимо нього пронеслося маленьке, шустре кошеня. Воно кувирком прокрутилось біля кота, різко підскочило, а потім знову почало бігати кругами..
- Що ти робиш? - ліниво поцікавився кіт.
- Я намагаюсь спіймати свого хвоста! - відповіло захекане кошеня.
- Але для чого? - засміявся кіт.
- Мені сказали, що хвіст - моє щастя,
Якщо я спіймаю його, то зумію зловити і своє щастя...от я і бігаю вже третій день за ним..але він весь час від мене втікає....
- засміявся старий, мудрий кіт...
Колись я також , як і ти бігав за своїм щастям , а воно весь час  вискользало від мене і я  залишив цю затію. 
Через деякий   час я зрозумів, що немає сенсу ганятися за щастям. Воно завжди слідує за мною по п'ятах. 
Де б я не був, моє щастя завжди зі мною, потрібно всього лише пам'ятати про це!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар